Friday 3 November 2017

Flipper Forex Trading System


Paul Rotter - aka quote Eurex Flipperquot P aul er uten tvil den enkelt største og mest vellykkede individuelle futureshandler på planeten Jorden, og utfører handler på Eurex-utvekslingen, hovedsakelig i Bund, men også i bobl og Schatz-rentefutures. Han handler mellom 200-300.000 runde omganger daglig ved hjelp av XTrader-plattformen, og rydder gjennom GNI Touch. Hver trader kan stole på å etterligne Pauls suksess som han er bevis på at det er mulig for en liten handelsmann å bygge videre på sin suksess og bli den største aktiv spekulanten rundt. Intervju introduksjon (oversatt fra tysk språkintervju med Traders Magazine): Paul Rotter har gjort det - han tilhører de beste handelsmennene i verden og regner som en ekte stor spiller. han gjør vanligvis 150.000 rtd, noen ganger opptil 250.000 for det meste i BUNDBOBLSCHATZ futures. i berømte hall of celeb Eurex spillere hes topp hakk ende forlater selv Tom Baldwin (obligasjoner) eller Lewis Borsellino (SampP) bak. han måtte jobbe hardt for å gjøre det. han blåste opp i begynnelsen av sin karriere, som var smertefullt men også pedagogisk - han lærte sin leksjon og med mye forskning, søker forbedring hele tiden, ble han mannen. q: var det noen nøkkelhendelse som førte deg inn i spillet a: nei, ingen nøkkelhendelse som å kjøpe min første aksje. deltok i noen handelskonkurranse mens i skolen. q: hvordan kom du til profesjonell handel a: da jeg var lærling i en tysk bank måtte jeg jobbe på DTB-kontoret (nå EUREX) i flere uker. dette tiltrukket meg mye. I løpet av den tiden spilte jeg gamble trades på min private konto, og tapte stort sett alt av det. da det var dypt i det røde, måtte jeg forlate banken, men kort tid etter, fikk jeg lov til å begynne å handle i en japansk bank. Jeg var veldig heldig her, siden jeg fikk lov til å få kunnskap gjennom å lære ved å gjøre. q: Har banken gitt deg noen mentor a: ikke, jeg hadde ikke en. i begynnelsen utvekslet jeg ideer med handelsmannen Ajiasaka, som var konstant lønnsom. han heklet noen ganger selv posisjonen til sjefen sin, da han trodde at sjefen hans hadde feil. Jeg hadde mange samtaler om markedspsykologi, som viste seg å være svært nyttig, spesielt etter dårlig tapte dager. q: Hvordan var din handel tilbake da har du vært lønnsom fra begynnelsen a: Jeg gjorde 100-150 runder om dagen en kort stund. Jeg hadde ingen tapende måned med de første 3 årene av handelen min. senere med større stillingsstørrelser tok jeg sporadisk treff, spesielt etter at EUREX fikk terminaler i USA, og store spillere som Harris Brumfield Chicago kom inn i feltet. q: Det er et ordtak at hver handelsmann må helt oppblåse kontoen sin minst en gang før han kan bli vellykket. hva lærte du ut av det a: Som jeg tidligere sa, så hadde min private konto noen dårlige tider under lærlingen min i banken, selv om jeg må innrømme at jeg da ikke hadde noen anelse om at det var noe som risikostyring. senere fant jeg 7-sifre tap for å være cumbering. på dagen hadde jeg en blackout og etter å ha mistet 2,5 millioner tenkte jeg seriøst på å stoppe. Jeg hadde fortsatt nok kapital igjen til å leve uten å måtte bekymre meg for økonomiske problemer, og jeg ville bare ikke ta de psykologiske treffene lenger. Etter å ha tatt 4 uker av, fikk jeg igjen motivasjonen min og kom tilbake i ringen. Jeg klarte å kompensere tapet på en relativt kort periode, slik at jeg kom ut sterkere enn før. q: har dette forandret utsiktene til markedet på en måte a: med erfaring med større tapende dager kombinert med gode faser like etterpå, er jeg ikke så fornuftig for å miste dager lenger. Jeg vet at jeg kan få det tilbake. Dette har ført til at det er mulig å slå av skjermene på en dag med mellomstore tap lettere, i stedet for å tvinge veien tilbake til positivt territorium. q: Hva er dine styrker som en verdensklasse handelsmann og hvor er forskjellene mellom deg og andre handelsfolk a: det er evnen til å bli mer aggressiv i vinnende faser, ta større risiko og skalere tilbake i taptider. Dette er mot menneskets natur. Det beste er å ha noen rundt som er nøytral til handel, som slår terminaler av når et visst tapnivå er nådd for dagen. q: du er kjent som en bestillingsbok-scalper, kan du vennligst forklare til leserne hva du gjør og hva dine strategier ser ut som hva som er din taktikk a: det er en slags markedsfremstilling der du plasserer kjøp og salg ordre samtidig, gjør meget kortvarige handelsbeslutninger med visse hendelser i ordreboken (nivå2). For eksempel har jeg vanligvis mange ordrer på forskjellige markeder samtidig, ganske nær den siste handlede prisen. De resulterende handler er vanligvis et null sum spill, men jeg får en ganske god følelse for hva som skjer, og i siste instans kan det bli en beslutning om en større handel. q: hvor lenge er du vanligvis i posisjon a: siden jeg spiller trend veldig sjeldent og faktisk skalpemarkedet, får jeg stadig fyll i ulike markeder på begge sider som kan føre til stadig skiftende stillinger i timer. Noen ganger endrer jeg min mening flere ganger innen et par minutter, noe som ikke er ganske vanskelig for meg, siden jeg bare ser etter de neste 3-5 ticks. q: Har du alltid vært en scalper eller har du prøvd andre strategier (momentumswing)? Ja, jeg har alltid vært en scalper, men jeg justerer strategiene mine til ulike markedssituasjoner hele tiden. På volatile dager har jeg selvfølgelig mindre bestillinger i markedet og gjør flere enkelthandler, selv om jeg vanligvis holder dem bare i noen sekunder. q: Dine strategier fungerer bare på elektroniske utvekslinger a: Ja, bc, du kan ikke håndtere så mange ordrer i en grop, leter etter motparter og så videre. Datautveksling gir rask rekkefølge og er ikke så lett å manipulere. q: Som en scalper, prøver du å kjøre stopper a: Ja, men, på grunn av økt likviditet de siste par årene, skjer de hurtige pigger som er forårsaket av stopp, ikke så ofte lenger. Bortsett fra det, stopper det ofte ikke hvor du antar at de skal være, fordi de andre markedsdeltakere heller ikke er dumme eller lærte sin leksjon i fortiden. q: Hvilken rolle spiller risikostyring i handelen din a: Jeg fastsetter daglige mål for min pampler, mens det viktigste er stoppgrensen, det maksimale tapet jeg tar før jeg slår av skjermene. Mine største stillinger er 5 siffer antall kontrakter. Jeg bruker ikke noen spesifikke pengestyringsregler. q: Hva gjør du når en stilling går imot deg, bruker du stop-loss-ordre a: Jeg lukker nøyaktig min stilling når de begynner å gå imot meg. med større stillinger er dette ikke så lett, fordi jeg flytter markedet mot meg, noe som kan føre til at andre handelsmenn kommer i samme situasjon som meg, noe som kan akselerere flyttingen. men mesteparten av tiden er jeg i stand til å gjøre noen av tapene oppe, jeg vet hva som forårsaket denne bevegelsen og derfor ta motsatt posisjon. q: Hvorfor har du ingen problemer med å lukke posisjonen og til og med ta motsatt retning, bør ikke en handelsmann holde fast i sin mening a: nei, definitivt ikke. en analytiker eller en slags guru må holde fast ved det, men som handelsmann bør du ikke ha mening. jo mer mening du har, jo vanskeligere blir det å komme seg ut av en tapt posisjon. q: hvilken rolle spiller markedspsykologi a: Jeg prøver hele tiden å lese markedets psykologi og basere mine beslutninger på den. q: hvordan håndterer du distraherende tanker og følelser a: når det blir veldig dårlig - ta en kald dusj eller hoppe i et kaldt svømmebasseng. q: Hvordan forbereder du deg på handelsdagen følger du noen rutiner eller tar du det som det kommer til: Før åpent sjekker jeg alle de økonomiske rapportene som er i ferd med å bli utgitt, taler til sentralbankfolk - bare alt som kunne flytte markedet. så prøver jeg å definere viktige nivåer i markedene jeg handler med. Jeg gjør dette gjennom min egen analyse og gjennom å lese analytikerkommentarer. det er hvordan jeg får et bilde av markedet og dets viktige nivåer. Jeg er ikke interessert i meninger fra andre markedsdeltakere da dette ville påvirke min egen mening. q: enhver form for mental forberedelse a: ingenting spesifikt. faktisk er jeg motivert hele tiden. Jeg ser trading mer som en sportslig utfordring og prøver å slette tanken på pengene. q: Hvor mange timer bruker du foran skjermene dine a: vanligvis 5 timer, det vil si når jeg handler aktivt. i tilfelle av spesielle arrangementer kan jeg være opptil 11 timer q: er det ikke vanskelig å bruke så mye tid foran pcene dine hvordan du blir konsentrert i så lang tid a: det er det som mine japanske kollegaer spurte seg selv også. Vel, jeg tar det som en slags spill hvor jeg glemmer tiden. Derfor er de virkelige problemene mer fysiske (øyne) enn psykologiske. q: Hva gjør du for å slappe av, slappe av: Jeg gjør mye sport og tar masse ferier. q: Hvilket utstyr bruker du: MD-forhandler fra TT, Reuters, Bloomberg, CQG og en USD-squawkbox. q: hvorfor en USD-squawk-boks a: jeg bruker den fordi det hadde noen effekter på rentene de siste par månedene. disse effektene endres, akkurat nå påvirker det oljeprisene og DAX. q: Hvilke tidsrammer bruker du på diagrammer a: vanligvis 5-30 min diagrammer for trendlinjer og indikatorer. Jeg foretrekker pampf-diagrammer fordi de gir meg et tydeligere syn på mønstre (trippeltoppene). for indikatorer jeg liker CCI fordi den også viser volatiliteten i markedene. q: tror du det er mulig for en enkelt spiller å manipulere markedet a: nei, etter min mening kan en enkelt spiller ikke påvirke markedet døgnet rundt. Det er alltid flere store aktører i markedet. ta BUND for eksempel - det er en million kontrakter som handles en dag. når en trend starter ut av det blå med bare små pullbacks, kunne jeg handle mot det, men uten effekt. Jeg kunne ikke stoppe markedet fra å gå opp, fordi det ville være mer penger som trengs for at jeg kunne ta med. Bortsett fra det, har såkalte Analytics-automatiserte scalpers gjort det tøffere for meg i det siste. så vidt jeg vet, analyserer de oppførselen i ordreboken og oppretter et fullt automatisert system. siden de opptrer på flere markeder samtidig, tror jeg at denne datamaskinfreaken kommer fra den fullautomatiserte arbitrage - og spread-trading. q: Hva har man å gjøre hvis han vil bli en scalper a: han må se bestillingsboken i svært lang tid. Når du blir bedt om å få råd til leserne, sier Rotter at alt kan skje hele tiden, slik at du har bedre toalett i nærheten av trading desk. Reversing forex trading system uten SL og begrenset TP Folks siste statistikk på systemet: Totalt handler 155 Totale vinnere 141 (20pip TP slo uten SL) Åpne ordrer 14 (ordrer som ikke rammer 20pip TP og ingen SL) Totalt pips laget. 2.565 Åpne ordrepip. -1823 Selv om handelssystemet har en vinnende hastighet på 89 141155 vinnere så langt i å få 20pips TP uten SL, vil de resterende 14 åpne ordrene miste pippene som er oppnådd og til slutt føre til å blåse kontoen i henhold til mitt bevis på konsept --- - gt Reversing Forex trading system som dette uten SL og begrenset TP fungerer og synes å være trygg innsats. Scoobi doobi doo Så nå er disse slags handelssystemer jeg vil gjerne reversere og tjene penger på. Alle føler at denne teorien er riktig eller feil. min 2 cent. venter på å høre flere innganger på det For hva det er verdt, skrev jeg noen mulige grunner til at reversering av en tapende strategi ikke nødvendigvis skaper en vinnende strategi: del 1 og del 2. Hvis jeg forstår deg riktig, tar du en strategi som begrenser retur (endelig TP) for ubegrenset risiko (ikke SL), for å lage en strategi som begrenser risiko (endelig SL) for ubegrenset potensiell retur (ingen TP). Sistnevnte er lik Joel Rensinks uendelige avkastningskonsept som brukes i strategier som DIBS og millipede. og (i hendene på en dyktig handler) tror jeg det kan levere en liten kant. Tilbake i 2013 skrev min traderprogrammer buddy mim2005 noen EAer som tilbaketestet lønnsomt med mye det samme konseptet (mer her). Hvis oppføringene faller inn i kategorien ineffectualedgeless (forklart i mine tidligere lenker) i stedet for å miste, vil det ikke være noen fordel å reversere dem. Derfor vil det være behov for en kant i den uendelige avkastningsmekanismen i dine utganger. Scoob, for hva det er verdt, skrev jeg noen mulige grunner til at reversering av en tapende strategi ikke nødvendigvis skaper en vinnende strategi: del 1 og del 2. Hvis jeg forstår deg riktig, tar du en strategi som begrenser retur (endelig TP) for ubegrenset risiko (ingen SL), for å lage en strategi som begrenser risiko (endelig SL) for ubegrenset potensiell retur (ingen TP). Sistnevnte er lik Joel. Takk Hanover for det meget innsiktige svaret. Jeg leter etter endelig TP (20) og ubegrenset SL til master-signalkontoen (demo) blir blåst over. Også den levende kontoen skal være 5x ganger demo-størrelsen i prosjektet mitt, pluss størrelsen som brukes i demo, er bokstavelig talt brukt kvoter-isquot uten bruk av multiplikatorfaktor. Algoritmen som jeg har brukt til å lete etter endelig TP og ubegrenset SL er ikke en veldig dårlig strategi (Finde verdens verste strategi (eller) holygrail er like høy rekkefølge) Den har god vinnende hastighet på 85-90 til endelig TP (20) resten 10-15 ikke-TP-hitting-ordre vil sørge for at de lager kiosker på hovedsignal-demo-kontoen som gbpjpy-bestillingen (se handelsutforskeren - master signal acct) under som fortsatt kjører over 500pips dd leter etter 20pip tp innebærer Den levende kontoen reversert tilfelle gt risiko: belønning (1:25) Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Jeg lurer på hvor er alle noobs som reverserte sine tapende strategier. De må være milliardærer nå. ROFL Jeg tenkte på å ansette noobs for å handle og reversere, men problemet er at de ikke holder seg til finite (TP) og ubegrenset (SL) på master demosignalkontoen for oss å reversere på live-kontoen Flipper .. Hvis de ikke begrenser TP å finitere som 20pips deres ladyluck og streng av vinner noen ganger kan forårsake katastrofe på den reverserte live-kontoen, derfor gikk jeg videre med dette prosjektet ved hjelp av et av min algo å faktisk gjøre denne signalleverandøren jobben med å se på alle tider for endelig tp med ingen SL. Scoobi doobi doo Hei alle, jeg liker å takke deg for å besøke nettstedet mitt og gratulere deg for å ta initiativ til å bli en forex-aktør. Kan jeg spørre, hvor mange nettsider har du nettleset før, bare for å få et system du kan stole på, relay på med din hardt tjene kapital. Jeg vet tusenvis av nettsteder. De fleste systemene ute i markedet er ikke basert på grunnleggende og teknisk kunnskap om markedet. Få indikatorer med røde og grønne piler vil ikke lære deg noe hvis du ikke forstår markedet klart. Hvorfor jeg er annerledes enn de såkalte systemforfattere: 8226 Jeg gir ikke et løfte, systemet fungerer og jeg vil bevise det for deg. 8226 Jeg er en ekte forex handelsmann som har lært markedet i lang tid. 8226 Jeg don8217t trenger en fargekodd indikator for å gi meg signal, prisen er signalet mitt. 8226 Jeg bruker en ema indikator bare for visuell bekreftelse av prisen. Hvordan systemene vil gi deg en fordel: 183 millioner dollar har blitt gjort ved hjelp av dette systemet. Når du har lært dette systemet, vet du hvordan du kan gjøre så mye for deg selv. 183 Du vet på forhånd hvilken type marked du har å gjøre med bullish, bearish eller nøytral. 183 Det er rent basert på markedsstruktur og sentimentet av markedet. 183 Du vil vite en presis oppføring, avslutte og stopp tapnivå lenge før du går inn på markedet. 183 Individuell pengestyring vil angi før du går inn i markedet. 183 Ikke bare fire oppsett for å lære og alle oppsettene er svært høy sannsynlighet for handelsoppsett 183 Du kan bruke dette systemet på hvilken som helst plattform, hvilken som helst megler og hvilken som helst tidsramme. Selv om jeg bare bruker dette systemet på 1 time og 4 timers tidsramme. 183 Banker og institusjoner bruker dette systemet, når du lærer det, vet du hvorfor. 183 Dette systemet gir deg den beste prisen som enhver handelsmann kan komme inn på et marked, ikke ta mitt ord for det. Bare sender meg en e-post hvis du tenker ellers etter at du har kjøpt systemet. 183 Dette systemet gir deg stressfri handelsmiljø. 183 N o skjult hemmelighet i dette systemet, når du mestrer dette systemet, er det godt å gå. Jeg kan love deg at systemet mitt vil endre dine handelsresultater dramatisk. Jeg vil legge ut handler på denne nettsiden for å vise deg nøyaktigheten og effektiviteten til systemet. Pic 1 150 PIPS gevinst, risikere 75 pips (1 pip 10 usd)

No comments:

Post a Comment